В момента разглеждате форума като гост , което ви дава ограничен достъп до теми,дискусии и други екстри.При безплатна регистрация в нашият форум ,ще имате възможноста да побликувате теми,да комуникирате с други потребители ,да отговаряте на постове , и достъп да нашите екстри . Регистрацията е бърза,лесна,проста и безплатна .
Тук ще ви споделя малко от моите рецепти с включен снимков материал. Ще се радвам да помогна на всички с каквото мога. И аз съм начинаеща и едва преди 2 седмици някъде почнах да експериментирам с тези рецепти, но мога да кажа, че вече съм се запалила .
Сега малко основни неща
Първо формичките - има ги в много разновидности, аз лично имам ето тази ,която е за 24 броя, има и за 12 броя ,има и за 6 броя, високи, ниски, в различни форми и цветове. На вас остава възможността и късмета какви ще си намерите тук в България. Много зависи и в кой град сте ( Софиянки са с предимство ) . Но по принцип аз лично знам, че такива формички можете да си откриете в МЕТРО, Кауфлан, Пикадили и в по-големи вериги магазини от този сорт. По принцип не са скъпи, на мен тази ми струваше 6 лв. И като сдобиете с такава формичка започва купона. Запасявате с много брашно, бакпулвер, мая на прах, ванилия, сода, яйца и захар, и започва едно лудо пекане
Аз лично обожавам факта, че стават бързо лесно и ужасно вкусни. Без много усилия, без миксери и големи количества яйца ( алергична съм към яйца ) и почти всичко може да се сложи в тях .
Но спирам с приказките и почвам да ви публикувам моите измишльотини
Let's pray for all the lost children Just think of all the lost children, This is for all the lost children Wishing them well, and wishing them home.
Home with their fathers, Snug close and warm, loving their mothers I see the door simply wide open But no one can find thee ------------------------------------------------------------- За Ваньо...ще ми липсваш много,ще те помня винаги.Почивай в мир приятелю.